نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]

ا

  • ابراهیمی، سید عباس مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • ابراهیمی خراجو، وحیده بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • احمدی، حیدر ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • احمدی، داود عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
  • احمدی، علی عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
  • احمدلو، مجید چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • اسکندرزاده فرد، توحید طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • اسگندری، کریم طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • افضلی، زینب بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
  • امینی، منصور بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • امینی، منصور پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
  • امین شکروی، نگار شناسایی تأثیر قابلیت‌های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی‌های بین المللی‌سازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]

ب

  • بابازاده، یوسف مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • بادآور نهندی، یونس شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • باشکوه، محمد طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
  • بشکار، راضیه طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • بیک زاد، جعفر تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • بیگی، شاهرخ بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
  • بهبودی، امید تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • بهزادی، محمدحسن تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
  • بهلولی، نادر طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]

پ

  • پاسبانی، محمد مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • پویا، علیرضا طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]

ت

  • تقیان، هدایت تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
  • تقوی فرد، محمدتقی تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]

ج

  • جامی پور، مونا طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • جعفری، دیبا بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • جنیدی، لعیا دلایل خروج شرکا از شرکت با تمرکز بر شرکت های مشارکت انتفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 107-125]

ح

  • حجتی، سیدعبداله تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • حسینی، سیدیعقوب ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • حسینی، سیده مهسا تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • حسین پور، علی نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
  • حکیم، امین ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • حمزه لو، ندا بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]

خ

  • خاشعی ورنامخواستی، وحید تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • خیراندیش، محمد چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]

د

  • دیلمی، زینب ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • دهدشتی، زهره الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

ر

  • رجوعی، مرتضی تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • رحیمی اقدم، صمد بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • رشنوادی، یعقوب بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
  • رضائی، مرضیه شناسایی تأثیر قابلیت‌های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی‌های بین المللی‌سازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]
  • رضوانی، مهران شناسایی تأثیر قابلیت‌های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی‌های بین المللی‌سازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]
  • رمضانی، مجتبی تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • رنگریز، حسن طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

ز

  • زارع مهرجردی، محمدرضا بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
  • زینالی، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • زهی، نقی تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]

س

  • ساعدی، عبداله تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • سپهوند، اکبر الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • سپهوند، رضا تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
  • سیف اللهی انار، ناصر طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
  • سلیمانی فرد، امید طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • شاه‌آبادی، ابوالفضل تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
  • شاه ملکی، رضا تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • شراعی، فاطمه طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • شهابی، وحید مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]

ص

  • صفری شالی، رضا بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]

ط

  • طالاری، محمد طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • طاهرپور کلانتری، هادی تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • طاهری نیا، مسعود تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • طاهرنژاد، کریم طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

ع

  • عامری سیاهویی، رضا طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • عزیزی، شهریار اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
  • علوی متین، یعقوب مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • عیوضی نژاد، سلمان اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • غلامعلی پور، فاطمه اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]

ف

  • فاریابی، محمد بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • فائزی رازی، فرشاد مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
  • فقهی فرهمند، ناصر مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • فلاح شمس، میر فیض مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]

ق

  • قیصریان، فرزاد پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]

ک

  • کاظمی، سولماز بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • کاظمی، مصطفی طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • کاظمی زنجانی، مژده تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • کاملی، شلاله چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • کلابی، امیرمحمد طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • کمیلی اصفهانی، حسین دلایل خروج شرکا از شرکت با تمرکز بر شرکت های مشارکت انتفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 107-125]
  • کوشان، امیرحسین مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

م

  • محمدی، احمد شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • محمدیان، محمود الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • محمد خانی، رحیم طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
  • مرادی، علی تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • مرادی، محمد علی نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
  • میرزائی دریانی، شهرام چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • مظفری، محمدمهدی طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • موسوی، سید نجم الدین تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • موسوی، سیده نسیم تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • مومن، مصطفی تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • مومنی، ماندان بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • مومنی مفرد، معصومه تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]

ن

  • ناصحی فر، وحید تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • نصرت پناه، رسول بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
  • نوروزی، حسین بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]

ه

  • هزارجریبی، جعفر بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • همدم، هادی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • هوشیار، وجیهه تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]