آ
-
آذر، عادل
مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
ا
-
ابراهیمی، سید عباس
مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
ابراهیمی خراجو، وحیده
بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
-
احمدی، حیدر
ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
-
احمدی، داود
عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
-
احمدی، علی
عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
-
احمدلو، مجید
چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
-
اسکندرزاده فرد، توحید
طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
-
اسگندری، کریم
طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
-
افضلی، زینب
بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
-
امینی، منصور
بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
-
امینی، منصور
پوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
-
امین شکروی، نگار
شناسایی تأثیر قابلیتهای پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژیهای بین المللیسازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]
ب
-
بابازاده، یوسف
مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
-
بادآور نهندی، یونس
شناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
-
باشکوه، محمد
طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
-
بشکار، راضیه
طراحی چارچوب پیادهسازی بازاریابی دیجیتال بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
-
بیک زاد، جعفر
تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
-
بیگی، شاهرخ
بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
-
بهبودی، امید
تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
-
بهزادی، محمدحسن
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
-
بهلولی، نادر
طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
پ
-
پاسبانی، محمد
مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
-
پویا، علیرضا
طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
ت
-
تقیان، هدایت
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
-
تقوی فرد، محمدتقی
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
ج
-
جامی پور، مونا
طراحی چارچوب پیادهسازی بازاریابی دیجیتال بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
-
جعفری، دیبا
بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
-
جنیدی، لعیا
دلایل خروج شرکا از شرکت با تمرکز بر شرکت های مشارکت انتفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 107-125]
ح
-
حجتی، سیدعبداله
تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
-
حسینی، سیدیعقوب
ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
-
حسینی، سیده مهسا
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
-
حسین پور، علی
نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
-
حکیم، امین
ارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
حمزه لو، ندا
بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
خ
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
-
خیراندیش، محمد
چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
-
خوش طینت، بهناز
تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
-
خوش طینت، بهناز
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
د
-
دیلمی، زینب
ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
-
دهدشتی، زهره
الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
ر
-
رجوعی، مرتضی
تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
-
رحیمی اقدم، صمد
بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
-
رشنوادی، یعقوب
بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
-
رضائی، مرضیه
شناسایی تأثیر قابلیتهای پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژیهای بین المللیسازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]
-
رضوانی، مهران
شناسایی تأثیر قابلیتهای پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژیهای بین المللیسازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 43-65]
-
رمضانی، مجتبی
تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
-
رنگریز، حسن
طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
ز
-
زارع مهرجردی، محمدرضا
بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
-
زینالی، مهدی
شناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
-
زهی، نقی
تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
س
-
ساعدی، عبداله
تحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
-
سپهوند، اکبر
الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
سپهوند، رضا
تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
-
سیف اللهی انار، ناصر
طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
-
سلیمانی فرد، امید
طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
-
شاه ملکی، رضا
تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
-
شراعی، فاطمه
طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
-
شهابی، وحید
مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
ص
-
صفری شالی، رضا
بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
ط
-
طالاری، محمد
طراحی چارچوب پیادهسازی بازاریابی دیجیتال بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
-
طاهرپور کلانتری، هادی
تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
-
طاهری نیا، مسعود
تحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
-
طاهرنژاد، کریم
طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
ع
-
عامری سیاهویی، رضا
طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
-
عزیزی، شهریار
اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
-
علوی متین، یعقوب
مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
-
عیوضی نژاد، سلمان
اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
غ
-
غفوریان شاگردی، امیر
تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
-
غلامعلی پور، فاطمه
اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
ف
-
فاریابی، محمد
بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
-
فائزی رازی، فرشاد
مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
-
فقهی فرهمند، ناصر
مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
-
فلاح شمس، میر فیض
مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
ق
-
قیصریان، فرزاد
پوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
ک
-
کاظمی، سولماز
بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
-
کاظمی، مصطفی
طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
-
کاظمی زنجانی، مژده
تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
-
کاملی، شلاله
چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
-
کلابی، امیرمحمد
طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
-
کمیلی اصفهانی، حسین
دلایل خروج شرکا از شرکت با تمرکز بر شرکت های مشارکت انتفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 107-125]
-
کوشان، امیرحسین
مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
م
-
محمدی، احمد
شناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
-
محمدیان، محمود
الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
محمد خانی، رحیم
طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
-
مرادی، علی
تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
-
مرادی، محمد علی
نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
-
میرزائی دریانی، شهرام
چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
-
مظفری، محمدمهدی
طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
-
موسوی، سید نجم الدین
تحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
-
موسوی، سیده نسیم
تحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
-
مومن، مصطفی
تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
-
مومنی، ماندان
بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
-
مومنی مفرد، معصومه
تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
ن
-
ناصحی فر، وحید
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
-
نصرت پناه، رسول
بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
-
نوروزی، حسین
بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 69-88]
ه
-
هزارجریبی، جعفر
بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
-
همدم، هادی
شناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
-
هوشیار، وجیهه
تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد